Τετάρτη, 27 Αυγούστου, 2025, 11:04 πμ
22 °c
Amyntaio
Amyntaio News
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικά νέα
  • Πολιτιστικά
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικά νέα
  • Πολιτιστικά
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Amyntaio News
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Ψάχνεις μεταχειρισμένο; Auto Soumpasis, 7ης Νοεμβρίου Φλώρινα, τηλ. 23850 26074

soumpasis-car-florina

proodos-market-amyntaion

Αρχική » Πέτη Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

Πέτη Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

Πέτη Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

6 Μαρτίου 2023
in Πολιτική
6
0

           Social Cafe Bar στο Αμύνταιο
socia;33

Share on FacebookShare on XShare on

Στην αρχή της παρουσίας της, η Βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ανέφερε: «Υπάρχουν διαχρονικές αστοχίες, πλην της περιόδου της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Μιλάμε με αποδείξεις. Να πούμε τα τελευταία 20 χρόνια; Τα τελευταία 50 χρόνια; Ποιοι κυβέρνησαν τον τόπο; Πώς πάρθηκαν οι αποφάσεις για τον σιδηρόδρομο και τι έγινε τα 4,5 χρόνια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ;»

Αναλύοντας περαιτέρω, σημείωσε: «Είχαμε δύο συμβάσεις, την περιβόητη 717 που αφορούσε στην σηματοδότηση και την σύμβαση 10005 από το 2007, που αφορούσε στην προμήθεια και εγκατάσταση του ETCS. Εγκατάσταση όμως που δεν μπορούσε να γίνει, γιατί δεν υπήρχε σηματοδότηση, αφού η τελευταία είναι προϋπόθεση για την εγκατάσταση του ETCS. Άρα γιατί υπογράφηκε αυτή η σύμβαση το 2007;

Το 2014 υπογράφεται η σύμβαση 717, η οποία αποδεδειγμένα από την Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (Ε.Δ.ΕΛ.) θεωρείται μια κακή σύμβαση και έρχεται η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2015 να εφαρμόσει αυτή τη σύμβαση. Βρήκαμε μεγάλα προβλήματα – που θα αναδειχθούν όταν εξεταστούν τα αίτια του δυστυχήματος – καθότι είναι κατατεθειμένα με έγγραφα, κυρίως σε ό,τι αφορά στις μελέτες. Η Ε.Δ.ΕΛ. λοιπόν, που είναι το Ανώτατο Ελεγκτικό Όργανο, το 2018 επιδικάζει πρόστιμο στην ΕΡΓΟΣΕ και αναφέρει ότι κακώς υλοποιείται η συγκεκριμένη σύμβαση, η οποία έχει ελλιπείς μελέτες του 2010-14.

Το 2015, παρά τη δυσκολία που προέκυπτε λόγω της προβληματικής σύμβασης 717, έγιναν πάρα πολλά έργα, όπως π.χ ολοκλήρωση της διπλής γραμμής ‘Αθήνα – Θεσσαλονίκη’, τηλεματική κτλ. Το 2018, μετά την παρέμβαση της Ε.Δ.ΕΛ, σταμάτησε το έργο μέχρι να επανακατατεθούν σωστά οι μελέτες. Το 2019 όμως, όταν και παρέδωσε η δική μας διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο εκτελούταν και ήταν λυμένα όλα τα προβλήματα με έγκριση από Ελεγκτικό για σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης και μάλιστα, είχε ολοκληρωθεί το 68%. Προς επίρρωση των παραπάνω, επικαλούμαι την εισήγηση της Διεύθυνσης της υπηρεσίας -με υπογραφή του Γενικού Διευθυντή που εκτελεί χρέη μέχρι και σήμερα- προς το Δ.Σ. του ΕΡΓΟΣΕ, η οποία επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης σε ποσοστό 68% και την εγκατάσταση ETCS σε 88 ντηζελομηχανές. Σήμερα, τα κυβερνητικά στελέχη μας μιλούν για ολοκλήρωση του έργου σε ποσοστό 70% και εφόσον εμείς έχουμε στοιχεία ότι παραδόθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ το 68%, άρα τα 4 χρόνια κυβέρνησης ΝΔ προχώρησε μόνο 2% του έργου».

Η νέα Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία ανέλαβε τον Οκτώβριο του 2019, έπρεπε τον Ιούλιο του 2022 -αφού καθυστέρησε να υπογράψει την συμπληρωματική σύμβαση μέχρι τον Μάιο του 2021- να έχει παραδώσει το έργο, αφού το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ήταν 14. Τελικά, έδωσαν παράταση για άλλους 14 μήνες σε μία σύμβαση 14 μηνών! Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα: Γιατί δεν υπέγραψαν την συμπληρωματική σύμβαση το 2019; Το 2020; Γιατί η νέα που υπέγραψαν τον Μάιο του 2021 προέβλεπε 14 μήνες και άλλους τόσους παράταση;».

Στη συνέχεια, ανέφερε για τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και τις προειδοποιήσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Τον Αύγουστο του 2020 κατέθεσα ερώτηση με την συνυπογραφή 33 ακόμα Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με αφορμή ένα αντίστοιχο ατύχημα στη γραμμή Κιάτο-Αίγιο, από την άποψη ότι κι εκεί τα ηλεκτρονικά συστήματα δε λειτουργούσαν και όλα εξαρτώνταν από τον ανθρώπινο παράγοντα. Ευτυχώς σε εκείνη την περίπτωση δεν είχαμε θύματα, γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και ο μηχανοδηγός έμπειρος. Στη συγκεκριμένη ερώτηση επισημάναμε και αναφέραμε την έλλειψη συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ άλλων και στα Τέμπη».

Σε σχέση με την αλληλεγγύη απέναντι στα θύματα και τις αποδιδόμενες ευθύνες, παρατήρησε: «Λέμε συλλυπητήρια και συγγνώμες. Εγώ παράλληλα όμως νιώθω και μια οργή. Θεωρώ ότι αυτό που θέλουν οι συγγενείς των θυμάτων και όσοι επλήγησαν από αυτή την τραγωδία είναι να αποδοθεί η ευθύνη και να μη τα ξαναζήσουμε. Αυτά έχουν ονοματεπώνυμο. Όσο και να προσπαθείτε να αποδώσετε μια «διαχρονικότητα» και να διαχύσετε την ευθύνη, τα στοιχεία είναι αμείλικτα».

«Ακούω για «ξήλωμα τμημάτων του έργου» και αναρωτιέμαι αν αντιλαμβάνονται γιατί πράγμα μιλούν. Τολμούν να βγαίνουν στον δημόσιο λόγο και να μιλούν για τμήματα που ξήλωσαν ενώ λειτουργούσαν, όπως αναφέρεται στην παραίτηση του πρώην Προέδρου της Επιτροπής ETCS κ. Κατσιούλη, ο οποίος όταν παραιτήθηκε είπε ότι κακώς γίνεται ξήλωμα. Τα πράγματα είναι θεσμικά. Πού είναι η απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ που επιτάσσει ξήλωμα του έργου; Τι θα πει η Ευρώπη για τα κοινοτικά κονδύλια που επενδύθηκαν και τελικά το έργο ξηλώνεται γιατί μάλλον υπήρχε διένεξη μεταξύ των εργολάβων; Λένε ψέματα και το ξέρουν ή είναι ανενημέρωτοι», σημείωσε για τις δηλώσεις στελεχών της ΝΔ περί ξηλώματος του έργου.

Έπειτα, στηλίτευσε τη διαχρονική απαξίωση του ΟΣΕ και του προσωπικού του, παρατηρώντας: «Όλα θα βγουν στο φως και έχουμε στοιχεία. Αυτό όμως που επίσης δεν έχει απαντηθεί αφορά στη μείωση του προσωπικού. Το 2011 η τότε κυβέρνηση έπαιρνε τους μηχανοδηγούς και τους σιδηροδρομικούς και τους πήγαινε με μετάταξη σε μουσεία και στο Υπουργείο Παιδείας. Απαξίωναν πλήρως τον ΟΣΕ και το προσωπικό του. Σε έναν τόσο κρίσιμο σταθμό, όπως αυτός της Λάρισας υπάρχει μόνο ένας σταθμάρχης. Επί ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρξαν αυτές οι διακινδυνεύσεις. Είχαμε πάντα δύο σταθμάρχες, κλειδούχους, ελιγμοδηγούς. Αυτά είναι τα τραγικά τους λάθη. Σήμερα πέρα από τα συλλυπητήρια πρέπει να προχωρήσουμε και στην απόδοση ευθυνών».

Για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απάντησε: «Επιβλήθηκε από το 1ο μνημόνιο, διότι είχαν καταφέρει οι προηγούμενες κυβερνήσεις και το πολιτικό σύστημα που διοίκησε παραπάνω από 40 χρόνια τη χώρα να εκτροχιάσουν τον ΟΣΕ. Επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόστιμο 800 εκ. ευρώ κρατικών ενισχύσεων, τα οποία έπρεπε να επιστρέψει το ελληνικό Δημόσιο εάν δεν προχωρούσε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Διαβάστεακόμη !!

Πέτη Πέρκα: «Η συγκάλυψη για το έγκλημα των Τεμπών θα ακολουθεί τον Πρωθυπουργό και τους Βουλευτές της ΝΔ για όλη τους τη ζωή»

Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

26 Αυγούστου 2025
Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

26 Αυγούστου 2025
ΑΡ.ΣΥ.: Να ανακληθούν οι απολύσεις στα «Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας»

Για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της Metlen Εnergy & Metals (Όμιλος Μυτιληναίου) ενάντια στην υγεία και τη ζωή των κατοίκων της Αχλάδας της ΠΕ Φλώρινας

4 Αυγούστου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ - Κυκλοφορούσε και με Ferrari

ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ – Κυκλοφορούσε και με Ferrari

3 Αυγούστου 2025

Η κα Πέρκα ολοκλήρωσε την τοποθέτησή της σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που κάνουν λόγο για εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών και ειδικότερα για την καταβολή αποζημιώσεων, αλλά και την απάντηση της εταιρίας, ότι δε θα κάνει χρήση του δικαιώματος της εξαίρεσης και θα αποζημιώσει κανονικά τους επιβάτες. Ειδικότερα τόνισε: «Τη συγκεκριμένη εξαίρεση της νυν Hellenic Train, η οποία υπεγράφη το 2010, παρατάθηκε το 2014 πρώτη φορά και το 2019 δεύτερη από τον κ. Καραμανλή, δεν τη μαθαίνουμε τώρα, τη γνωρίζουμε πολύ καλά. Μάλιστα, έχω κάνει και σχετική ερώτηση πέρσι, με αφορμή της καθυστερήσεις στη γραμμή Φλώρινα-Θεσσαλονίκη, στην οποία τονιζόταν όμως ρητώς ότι συγκεκριμένα για τα άρθρα 26-30 του Κανονισμού που αφορούν σε ευθύνη της εταιρίας στην περίπτωση θανάτου ή τραυματισμού επιβατών, ακόμα και σε περίπτωση προσβολής της ψυχικής ακεραιότητας επιβάτη, δεν έχει δοθεί εξαίρεση. Ας το ψάξουμε λοιπόν λίγο, το γιατί η Hellenic Train έσπευσε να δηλώσει ότι δε θα κάνει χρήση μιας εξαίρεσης που δεν έχει. Πρέπει επιτέλους σ’ αυτή τη χώρα να θέσουμε ως πρώτη προτεραιότητα τα θέματα υγείας και ασφάλειας».

Κάντε εγγραφή στο Νewsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι με όλες τις νέες καθημερινές ειδήσεις, στα εισερχόμενα σας!

  1. Το amyntaionews.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε αναγνώστες, που το έχουν επιλέξει.Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

Αν θες να συνεχίσεις να βλέπεις τα νέα άρθρα, από το amyntaionews.gr μπορείς να επισκεφτείς τη σελίδα μας στο Meta - Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=61564656630469
και να κάνεις απλά 2 κλικ:
1. Επιλέγεις: Ακολουθείτε
2. Διαλέγεις: Να εμφανίζονται πρώτα

Προηγούμενη ανάρτηση

Μέχρι 30 Μαρτίου οι αιτήσεις συμμετοχής για τον «2ο Πανελλήνιο διαγωνισμό συγγραφής και ερμηνείας πρωτότυπου μονολόγου επί σκηνής»

Επόμενη Ανάρτηση

Οι μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου Φιλώτα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το webinar του εκπαιδευτικού προγράμματος KIDS SAVES LIFES

Σχετικά δημοσιεύματα

Πέτη Πέρκα: «Η συγκάλυψη για το έγκλημα των Τεμπών θα ακολουθεί τον Πρωθυπουργό και τους Βουλευτές της ΝΔ για όλη τους τη ζωή»

Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

26 Αυγούστου 2025
Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

26 Αυγούστου 2025
ΑΡ.ΣΥ.: Να ανακληθούν οι απολύσεις στα «Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας»

Για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της Metlen Εnergy & Metals (Όμιλος Μυτιληναίου) ενάντια στην υγεία και τη ζωή των κατοίκων της Αχλάδας της ΠΕ Φλώρινας

4 Αυγούστου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ - Κυκλοφορούσε και με Ferrari

ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ – Κυκλοφορούσε και με Ferrari

3 Αυγούστου 2025
Σταύρος Παπασωτηρίου: «Νέα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για την τουριστική ανάπτυξη της Φλώρινας»

Σταύρος Παπασωτηρίου: «Νέα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για την τουριστική ανάπτυξη της Φλώρινας»

31 Ιουλίου 2025
Σταύρος Παπασωτηρίου: «Αιτήματα για καινούργια οχήματα και εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας του νομού Φλώρινας»

Σταύρος Παπασωτηρίου: «Αιτήματα για καινούργια οχήματα και εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας του νομού Φλώρινας»

25 Ιουλίου 2025
Επίσκεψη του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρ. Κέλλα στη Π.Ε. Φλώρινας

Επίσκεψη του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρ. Κέλλα στη Π.Ε. Φλώρινας

16 Ιουλίου 2025
Πραγματοποιήθηκε το 51ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του Οδηγητή στη Φλώρινα

Πραγματοποιήθηκε το 51ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του Οδηγητή στη Φλώρινα

22 Ιουνίου 2025
Καταγγελία καταστολής ειρηνικής διαμαρτυρίας της Νεολαίας ΝΙΚΗΣ

Η αλυτρωτική προπαγάνδα και η εθνική υπονόμευση δεν είναι “πολιτισμός”

12 Ιουνίου 2025
Ανακοίνωση ΤΕ Φλώρινας του ΚΚΕ

Σχόλιο της ΤΕ Φλώρινας με αφορμή την παρεμπόδιση πολιτιστικών εκδηλώσεων των Συλλόγων στην περιοχή μας

10 Ιουνίου 2025
Επόμενη Ανάρτηση
Οι μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου Φιλώτα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το webinar του εκπαιδευτικού προγράμματος KIDS SAVES LIFES

Οι μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου Φιλώτα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το webinar του εκπαιδευτικού προγράμματος KIDS SAVES LIFES

Συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση και τις κατά τόπους συγκεντρώσεις την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Αφήστε σχόλιο, για αυτό το post!

Επικοινωνια Αμύνταιο News

Ο δικός σας τρόπος με την ενέργεια

https://www.dei.gr/el/mydei/

Η εταιρεία ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟΜΕΤΟΧΙΚΗ AE ΟΤΑ είναι κοντά σας για να σας προσφέρει φυσικό ανθρακούχο μεταλλικό νερό

KOSMHMATA-Sofia-Lovatsi
Thenews-of-ptolemaida

Πατήστε και ακουστέ τώρα

viva-radio-ptolemaida
Κάντε κλικ επάνω στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε το "ΝΕΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ". Οι τιμές ισχύουν (από 25/8/2025 μέχρι 6/9/2025) proodos-mark2 width=

Βρείτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει και διαβάστε!!

  • Lifestyle (114)
  • rapid-tests (1)
  • Αγγελίες-Εργασίας (6)
  • Αθλητικά (456)
  • Αμύνταιο (446)
  • Απόψεις (3)
  • αρθρογραφία (294)
  • Αυτοδιοικητικές-εκλογές-2023 (81)
  • Γρεβενά (75)
  • Δήμος-Φλώρινας (51)
  • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου (40)
  • Εκδηλώσεις (28)
  • Επικαιρότητα (513)
  • Επιστήμη-Τεχνολογία-Υπολογιστές (1)
  • Καιρός (39)
  • Καστοριά (136)
  • Κοζάνη (186)
  • Κοινωνία (3.080)
  • κορονοϊός (3)
  • Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας (17)
  • Πολιτική (222)
  • Πολιτιστικά (13)
  • Πρέσπες (23)
  • Πτολεμαΐδα (299)
  • Πωλήσεις (2)
  • Ρεπορτάζ (99)
  • Συνταγές (53)
  • Τελευταίες ειδήσεις (181)
  • Τελευταίες ειδήσεις Ελλάδα (24)
  • Τοπικά νέα (184)
  • Υγεία (36)
  • Φλώρινα (536)

Ο καιρός στο Αμύνταιο

Amyntaio, Greece
Τετάρτη, 27 Αυγούστου, 2025
Sunny
22 ° c
50%
5mh
32 c 12 c
Πε
33 c 12 c
Πα

Τα ποιο διαβασμένα

  • Ομιλία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίου στον Τέταρτο Κατανυκτικό Εσπερινό στις Πρέσπες

    Χειροτονία σε πρεσβυτέρου του κ. Εμμανουήλ Μαυρογιάννη του Κωνσταντίνου, εκπαιδευτικού

    36 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 14 Tweet 9
  • Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

    10 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 3
  • Το Παλαιοντολογικό Κέντρο (του Γιώργου Νούτσου)

    9 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 2
  • Πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικού της Δυτικής Μακεδονίας

    114 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 46 Tweet 29
  • Χειροτονίες νέων κληρικών

    29 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 12 Tweet 7
  • Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ: Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό;

    25 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 10 Tweet 6
  • Ο Σύλλογος Εργαζομένων Δήμων Φλώρινας, Αμυνταίου και Πρεσπών αποχαιρετά, τον αγαπημένο μας συνάδελφο Μπάμπη Ταρτόρα

    32 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 13 Tweet 8

Ιστορικό

Ειδήσεις τώρα

Δήμος-Φλώρινας

Οι αποφάσεις της τελευταίας συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Φλώρινας

27 Αυγούστου 2025
Επικαιρότητα

Θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις Τ.Κ ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ, ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ, ΑΝΤΙΓΟΝΟΥ και ΠΕΛΑΡΓΟΥ του Δήμου Αμυνταίου

27 Αυγούστου 2025
Πολιτική

Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

26 Αυγούστου 2025
Καστοριά

Εντοπίστηκε φυτεία κάνναβης αποτελούμενη από 183 δενδρύλλια στην Καστοριά

26 Αυγούστου 2025
Επικαιρότητα

Ενημέρωση για τον αναδασμό Αγροκτήματος Νεοχωρακίου

26 Αυγούστου 2025
Πολιτική

Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

26 Αυγούστου 2025
Προηγούμενο Επόμενο
  • Επικοινωνήστε μαζί μας, Contact us
  • Πολιτική απορρήτου
  • Όροι και Προϋποθέσεις

Copyright © 2025 - All rights reservedby Designed by Gregory developers .

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης

Για να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή τα μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συναίνεσης ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες.

Functional Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστική
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Εμπορία
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την παρακολούθηση του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς μάρκετινγκ.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικά νέα
  • Πολιτιστικά

Copyright © 2025 - All rights reservedby Designed by Gregory developers .

Αρχική » Πέτη Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%