soumpasis-car-florinaproodos-market-amyntaion

Πτολεμαΐδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

socia;33

Φτάσαμε επάξια στον 8ο μήνα της διακυβέρνησης από την νέα κυβέρνηση.

Περιμέναμε με αγωνία να ακούσουμε κάτι και στις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης αλλά και στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης, κάτι που να γίνει επιτέλους η αρχή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Καστοριάς – Θεσσαλονίκης (ήδη όπως κατ’ επανάληψη έχουμε δημοσιεύσει έχουν γίνει οι μελέτες με εντολή ΟΣΕ, των διαδρομών Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας, Ιεροπηγής – Φλώρινας και Ιεροπηγής – Κοζάνης). Είναι εμφανής και με αριθμούς πλέον ότι η διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας είναι η οικονομικότερη, η ασφαλέστερη, και φυσικά η πιο σύντομη. Επίσης αν γίνει η σύνδεση με την Βέροια και από εκεί με Θεσσαλονίκη, θα έχουμε μια υπερσύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή 160km/h που είναι δέσμευση της χώρας μας προς την Ε.Ε.

Δυστυχώς και ενώ η βίαιη απολιγνιτοποίηση, καλά κρατεί (και η μείωση του πληθυσμού φάνηκε και με το χάσιμο μιας εκλογικής έδρας στην Δυτική Μακεδονία, αλλά και στα ποσοστά εκλογικής αποχής).

Στο διάστημα αυτό εξαγγέλθηκε ο Νέος ΟΣΕ Α.Ε. (λες και αυτό ήταν το πρόβλημα που παραμένουμε στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε.). Στην ουσία δημιουργούν μια νέα συγχώνευση και μετά μερικά χρόνια να την «ξανατεμαχίσουν»!!!!

Μια μικρή αναδρομή πάντα είναι χρήσιμη. Θυμίζουμε ότι το 1971 ξεκινά τη λειτουργία του ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), που αναλαμβάνει σταδιακά με μεγάλα έργα τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του δικτύου. Το 1996 ιδρύεται θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ με την επωνυμία ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. Αντικείμενό της η μελέτη και κατασκευή νέων χαράξεων και γραμμών στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Το 2001 ιδρύθηκε η ΓΑΙΑΟΣΕ που έχει την ακίνητη περιουσία του Οργανισμού, ενώ το 2005 ο Ο.Σ.Ε. χωρίστηκε σε δύο θυγατρικές εταιρείες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημερινή Hellenic Train ανέλαβε το μεταφορικό έργο και η δεύτερη εταιρεία, ο Ε.ΔΙ.Σ.Υ. (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής) ανέλαβε τη διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής. Το 2008 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στο ελληνικό δημόσιο για να αποκρατικοποιηθεί, ενώ ο Ε.ΔΙ.Σ.Υ. απορροφήθηκε από τον ΟΣΕ.

Διαβάζουμε από τις διάφορες ανακοινώσεις του αντίστοιχου υπουργού για τις μεταφορές κ. Σταϊκούρας για τα έργα που εκτελούνται, δημοπρατούνται, βρίσκονται υπό δημοπράτηση ή βρίσκονται στο στάδιο μελετών κτλ.

ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!!!!

Ακόμη και η συνεχώς εξαγγελόμενη σύνδεση με την Καλαμπάκα παραμένει μόνο στα λόγια.

Και δεν τα λέμε μόνο εμείς που μας έχουν χαρακτηρίσει με τα πιο απίθανα επίθετα τα λένε και άλλοι… Διαβάστε: «Μας παραμυθιάζουν!!! Στο προσκήνιο πάλι η σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα –Ηγουμενίτσα και Καλαμπάκα-Κοζάνη» https://trikkipress.gr/%ce%bc%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%bc%cf%85%ce%b8%ce%b9%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%ba%ce%ae%ce%bd%ce%b9%ce%bf-%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9/

Διαβάζουμε στις 03-11-2023 π.χ.: Τα έξι έργα αφορούν την σύνδεση των λιμένων Ραφήνας, Λαυρίου, Πάτρας, Θεσσαλονίκης και τις γραμμές Θεσσαλονίκη-Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Πιο αναλυτικά:

1. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΤΟΞΟΤΕΣ ύψους 1,68 δισ. ευρώ (2,09 δισ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 3 σχήματα: ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ-ALSTOM.

2. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ETCS ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΟΡΜΕΝΙΟ ύψους 1,07 δισ. ευρώ (1,33 δισ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 3 σχήματα: ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ-ALSTOM.

3. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΡΑΦΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ύψους 309 εκατ. ευρώ (383,16 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 3 σχήματα: ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ-ALSTOM.

4. ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΑΤΟ – ΠΑΤΡΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΡΙΟ – ΝΕΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ ύψους 477 εκατ. ευρώ (591,48 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 3 σχήματα: ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ-ALSTOM

5.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΛΑΥΡΙΟΥ ύψους 391 εκατ. ευρώ (484,84 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 3 σχήματα: ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ-ALSTOM.

6.ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ 6ΟΥ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ύψους 53,5 εκατ. ευρώ (66,34 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Συμμετέχουν 4 σχήματα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ-ALSTOM, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Ποια είναι τα 6+6+5 μεγάλα σιδηροδρομικά έργα υπό κατασκευή, υπογραφή και διαγωνισμό

Όπως είναι φανερό ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η νέα κυβέρνηση για άλλη μια φορά κορόιδεψε τον λαό της Δυτικής Μακεδονίας για πολλοστή φορά. Σκόρπισε παντού θα και θα, και δεν μπόρεσε να αποκαταστήσει ούτε το σιδηροδρομικό δίκτυο του Τρικούπη!!!! Δήλωση του πρώην υφυπουργού Μιχάλη

Παπαδόπουλου στις 07-09-2022 «σε ένα χρόνο θα έχει ολοκληρωθεί η Σιδηροδρομική Σύνδεση Κοζάνη- Πτολεμαΐδα, εξέφρασε ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, από το βήμα των εγκαινίων του επιχειρηματικού πάρκου Κοζάνης». https://e-ptolemeos.gr/michalis-papadopoulos-se-ena-chrono-etoimi-i-sidirodromiki-syndesi-kozani-ptolemaida-i-anafora-sti-sidirodromiki-egnatia

Με αυτά και με άλλα, η κυρίως περιοχή που δέχτηκε το μεγαλύτερο πλήγμα της βίαιης απολιγνιτοποίησης, μένει χωρίς σιδηρόδρομο. Μάλλον η μόνη «επιχορήγηση» για την περιοχή είναι η ανάληψη του Υπουργείου Μακεδονίας / Θράκης από τον βουλευτή Δυτικής Μακεδονίας κ.Κωνσταντινίδη Ευστάθιο!!! Είναι πράγματι λυπηρό να υπάρχουν άτομα εν προκειμένω υφυπουργοί που έλκουν την καταγωγή τους από την Δυτική Μακεδονία και να μην δραστηριοποιούνται για να βοηθήσουν την περιοχή από όπου κατάγονται.

Διαβάζουμε επίσης στις 12-01-2024 την έκταση του ατμοηλεκτρικού σταθμού Αμυνταίου, εκεί που για χρόνια παραγόταν ηλεκτρική ενέργεια από λιγνίτη, το τοπίο αναμένεται να αρχίσει να αλλάζει σε λίγα χρόνια: σε εμβαδόν δεκάδων στρεμμάτων θα αρχίσει να οικοδομείται η μονάδα «πράσινου» υδρογόνου της «Hellenic Hydrogen», η οποία αναμένεται εκτός απροόπτου να τεθεί σε λειτουργία το 2027, αποφέροντας στην τοπική οικονομία όφελος της τάξης των 100 εκατ. ευρώ ετησίως (μέσω της βελτίωσης του ισοζυγίου εισαγωγών-εξαγωγών, της μείωσης εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και της φορολογίας και λαμβανομένων υπόψη των πολλαπλασιαστών) και διαμορφώνοντας τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία 40-50 άμεσων και περίπου 500 έμμεσων θέσεων εργασίας στην περιοχή.

Τις παραπάνω εκτιμήσεις διατυπώνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της «Hellenic Hydrogen», της ιδρυθείσας το 2023 κοινοπραξίας της Motor Oil και της ΔΕΗ. https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/energeia/86815_hellenic-hydrogen-2027-se-leitoyrgia-i-monada-prasinoy-ydrogonoy-ston

Όμως στις 04-01-2024 διαβάζουμε: Μέχρι το τέλος του 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο Κόμβος Καινοτομίας Υδρογόνου, που σχεδιάζεται να δημιουργηθεί σε έκταση περίπου 20 στρεμμάτων της πρώην βιομηχανίας αζωτούχων λιπασμάτων ΑΕΒΑΛ, με δικαιούχο το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ). Το καινοτόμο “Η2- Hub” με αντικείμενο το καύσιμο του μέλλοντος, που χωροθετείται σε απόσταση περίπου 2 χιλιομέτρων από την πόλη της Πτολεμαΐδας, υπολογίζεται ότι θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2026, όπως γνωστοποιεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθυντής ερευνών στο Ινστιτούτο Χημικών Διεργασιών και Ενεργειακών Πόρων του ΕΚΕΤΑ (ΕΚΕΤΑ/ΙΔΕΠ), Παναγιώτης Γραμμέλης, συντονιστής του πρότζεκτ.

Τι συνέβη και δεν ήρθε η προηγούμενη επένδυση στην Πτολεμαΐδα και πήγε στο Αμύνταιο;;; Και μάλιστα σε ένα χώρο που ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ, Ενώ στο ΒΙΟΠΑ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ (πρώην ΑΕΒΑλ), υπάρχουν τα πάντα από τα βασικά δίκτυα υποδομών μέχρι τηλεθέρμανση κτ.λ. Καθώς και κτήρια τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Μα στο μόνο που έχει υπεροχή το Αμύνταιο είναι η σύνδεση με σιδηροδρομικό δίκτυο (έστω και απαρχαιωμένο) και την πρόσβαση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουν εδώ ότι στο πρόγραμμα του Δήμου Πτολεμαΐδας για την επιχειρηματικότητα στον χώρο του ΒΙΟΠΑ (Μάϊος 2009) αναφέρει: ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΤΡΕΝΟΥ. (ΕΙΚΟΝΑ-1)

 

Και φυσικά μέσα σε όλα αναφέρεται η επανασύνδεση με το έστω απαρχαιωμένο δίκτυο του ΟΣΕ

Δίκτυα: Μελετώνται, κατασκευάζονται και συντηρούνται τα Δίκτυα και έργα υποδομής στην ΑΕΒΑΛ :

– Δίκτυα Ύδρευσης – αποχέτευσης [εγκαταστάθηκαν στην μείζονα περιοχή του ΒΙΟ.ΠΑ.Π.]

– Δίκτυο Οπτικών Ινών και Ασύρματης Ζεύξης [εγκαταστάθηκε]

– Σύνδεση με τον Σταθμό Βιολογικού Καθαρισμού Πτολεμαΐδας [προς ένταξη και δημοπράτηση]

– Δίκτυο Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας [εκπονείται Μελέτη

εφαρμογής προς ένταξη και δημοπράτηση]

– Σιδηροδρομικό δίκτυο : ανακαίνιση της υφιστάμενης σύνδεσης του ΟΣΕ, προς αξιοποίηση από το σταθμό διαμετακόμισης προϊόντων

– Επαναλειτουργία ηλεκτρικού τρένου ΑΕΒΑΛ:

Οι μέρες περνάνε ανεπιστρεπτί και καμιά δήλωση καμιά διεκδίκηση από τον Δήμο Εορδαίας, το Δήμο που τον Οκτώβριο του 2021 το Δημοτικό του Συμβούλιο ομόφωνα ψήφισε την διεκδίκηση της ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ιεροπηγής – Θεσσαλονίκης με διέλευση της από Πτολεμαΐδα.

Κλείνουμε με μια εικόνα (ΕΙΚΟΝΑ-2) από το πρόγραμμα του Δήμου Πτολεμαΐδας τον Μάιο του 2009, Δείτε αυτά που είχε προγραμματίσει ο Δήμος 15χρόνια πριν και τι υλοποιήθηκε…..

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κάντε εγγραφή στο Νewsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι με όλες τις νέες καθημερινές ειδήσεις, στα εισερχόμενα σας!

  1. Το amyntaionews.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε αναγνώστες, που το έχουν επιλέξει.Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

You may also like

Σύλληψη 24χρονης ημεδαπής στη Βέροια για 2 περιπτώσεις κλοπών που τελέστηκαν σε περιοχές της Εορδαίας Πτολεμαΐδα

Εξιχνιάσθηκαν 7 περιπτώσεις φθοράς σε σταθμευμένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα που διαπράχθηκαν στην πόλη της Πτολεμαΐδας

Εξιχνιάσθηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Εορδαίας, -7- περιπτώσεις φθοράς σταθμευμένων οχημάτων, ...

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Πτολεμαΐδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

socia;33

Πέρασαν ήδη δύο χρόνια από την μέρα που ο Δήμος Εορδαίας με την υπ. αριθ. 113/2021 απόφασή του Δημοτικού Συμβουλίου στις 18-10-2021 έκανε δεκτή την πρόταση του Β. Σωτηρόπουλου για την νέα σιδηροδρομική γραμμή Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσαλονίκη μέσω της Πτολεμαΐδας.

Οι προσπάθειες της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ» δεν σταμάτησαν μετά την απόφαση του Δήμου Εορδαίας, αλλά συνεχίστηκαν με συνεργασία με τον Δήμαρχο Εορδαίας, με επιστολές προς υπουργεία και ΟΣΕ αλλά και σε αρμόδια γραφεία της Ε.Ε. ώστε να υλοποιηθεί η πρόταση μας. Όπως έχουμε ανακοινώσει σε παλαιότερα Δελτία Τύπου, οι τρείς προτάσεις που μελετήθηκαν (από την εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ, με εντολή ΟΣΕ), δείχνει ότι η πρόταση μας δηλαδή η διαδρομή Ιεροπηγή – Πτολεμαΐδας υπερτερεί κατά κράτος των άλλων δύο προτάσεων, αλλά μέχρι εκεί…

Ο αντίστοιχος τότε υφυπουργός αντί να συνεχίσει και να δημοπρατήσει και το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Θεσσαλονίκη, συνεπικουρούμενος με τον απερχόμενο περιφερειάρχη αλλά και τον «αδιαφορούντα» πλέον Δήμαρχο Εορδαίας, «βάλανε την υπόθεση στο συρτάρι», προσπαθώντας με αδιαφανείς διαδικασίες να προωθήσουν την πρόταση της Κοζάνης.

Εμείς ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» καταγγείλαμε με συνεχή δελτία τύπου τις παράτυπες ενέργειες, αλλά και στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά όργανα τις μικροκομματικές και ρουσφετολογικές ενέργειες.

Παρά τα συνεχή «θα… θα…» και της προηγούμενης αλλά και της σημερινής κυβέρνησης η Δυτική Μακεδονία και κυρίως η Πτολεμαΐδα / Εορδαία, παραμένουνε χωρίς σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο και σύνδεση με Θεσσαλονίκη από το 2015!!!!

Διαβάζουμε συνεχώς για δημοπρατήσεις σιδηροδρομικών δικτύων σε όλη την χώρα, αλλά στην κτυπημένη από την βίαιη απολιγνιτοποίηση περιοχή της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας, μένουν πάλι οι υποσχέσεις για την επαναλειτουργία της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής «του μουτζούρη» για σύνδεση με την Θεσσαλονίκη. Προχθές όμως έρχεται μια είδηση που μας δικαιώνει πέρα για πέρα στο πως αντιμετωπίζεται η Δυτική Μακεδονία.

Ο τίτλος της είδησης (Blog «σιδηροδρομικού» αποκαλεί γραφικούς τους σιδηροδρομικούς που ζητούν να μπουν τα δρομολόγια στην Β. Ελλάδα). Διαβάστε αναλυτικά στο λίνγκ που σας παραθέτουμε. https://septrainose.gr/article/17592 Διαβάζουμε… Το ΣΕΠΤΡΑΙΝΟΣΕnews εδώ και πολύ καιρό ζητά επίμονα την άρση της σιδηροδρομικής απομόνωσης σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας (Στυλίδα- Μακεδονία-Θράκη κλπ) .Και ενώ σε αυτή την απαίτηση μας θα έπρεπε να βρούμε αμέριστη συμπαράσταση (ειδικά από σιδηροδρομικούς) διαπιστώνουμε μία ιδιαίτερα αρνητική (έως και εχθρική στάση) στο αίτημα μας.

Συνεχίζοντας…. «Με την αναδημοσίευση της είδησης σχετικά με. την παρέμβαση της κας Αλεξοπούλου και των δημάρχων της περιοχής για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος κάναμε ένα μικρό σχόλιο για τους δημάρχους των άλλων πόλεων που βιώνουν την σιδηροδρομική απομόνωση. Σχόλιο που φανερώνει ότι η στάση μας είναι μόνο υπέρ του σιδηροδρόμου και την συνέχιση της λειτουργίας του παντού. Αναμενόμενα λοιπόν περιμένουμε από την υφυπουργό μεταφορών μετά την παρέμβαση της για τον Οδοντωτό, να κάνει αντίστοιχη παρέμβαση και για τα δρομολόγια που δεν εκτελούνται αλλά περιλαμβάνονται στην σύμβαση Δημοσίου-Ηellenic train.»

Και λίγο πιο κάτω «Πως είναι δυνατόν ένα δρομολόγιο που ενώνει μια περιφερειακή πόλη της Θεσσαλονίκης όπως οι Σέρρες να χαρακτηρίζεται από κάποιους ως ρουσφέτι εκλογικής περιφέρειαςΡωτάμε λοιπόν ,κάθε δρομολόγιο του σιδηροδρόμου είναι ρουσφέτι εκλογικής περιφέρειας αυτό θέλουν να μας πουν; Τα δρομολόγια προς Φλώρινα ή Έδεσσα είναι ρουσφέτι εκλογικής περιφέρειαςΤα δρομολόγια της Αλεξανδρούπολης είναι ρουσφέτι εκλογικής περιφέρειας; Ή μήπως μόνο το συγκεκριμένο δρομολόγιο ενοχλεί κάποιους ;Μήπως αυτή η «ενόχληση» για την εκλογική περιφέρεια πρώην υπουργού είναι αρκετή για να μην εκτελείται το δρομολόγιο;

Δεν τα λέμε λοιπόν και τα γράφουμε μόνο εμείς, αλλά και άλλοι… Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για την παραγωγή Η2 (υδρογόνου), και πρόσφατα η παραγωγή του στον χώρο του πρώην εργοστάσιου της ΑΕΒΑΛ και την σύμβαση της παραχώρησης στο ΕΚΕΤΑ για 30 χρόνια έκτασης 20 στρεμμάτων.

Όμως επίσης διαβάζουμε: Με κοινοτική επιδότηση στο 72,7% επένδυση 11 εκατ. ευρώ για την «κοιλάδα υδρογόνου» στην Κρήτη, ο δε στόχος η παραγωγή 500 τόνων υδρογόνου τον χρόνο. Σε 11 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 8 εκατ. θα αποτελέσουν χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ανέρχεται ο αρχικός προϋπολογισμός της επένδυσης για τη δημιουργία «κοιλάδας υδρογόνου» στον Αθερινόλακκο της Κρήτης. Το έργο που προωθείται από την εταιρία Eunice ως επικεφαλής κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχουν εταιρίες τεχνολογικοί και επιστημονική φορείς αλλά και η Περιφέρεια Κρήτης, έχει την υποστήριξη της Clean Hydrogen Partnership στην οποία συμμετέχει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Eunice έχει το ρόλο του συντονιστή και επικεφαλής της κοινοπραξίας του έργου, στο οποίο συμμετέχουν επίσης η Industrie De Nora, ιταλική πολυεθνική που αναπτύσσει προηγμένα συστήματα ηλεκτρόλυσης, η Ballard Power Systems Europe, κατασκευαστής προϊόντων κυψελών καυσίμου PEM σε ποικίλες αγορές και εφαρμογές, η Περιφέρεια Κρήτης, η τουριστική Solmar Tours, το Politecnico di Torino, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), καθώς και το ερευνητικό τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ. https://www.worldenergynews.gr/index.php?id=545428

Γιατί άραγε δεν γίνονται οι απαραίτητες προτάσεις και ενέργειες για να υπάρξει και εδώ παρόμοιο πρόγραμμα με αυτό της Κρήτης;;;

Η μήπως το πρόβλημα είναι η μετακίνηση του παραγόμενου προϊόντος αφού δεν υπάρχει άμεση πρόσβαση σε λιμάνι μέσω ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου;;; Οι εγκαταστάσεις του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας είναι πλησίον της ΑΕΒΑΛ και θα είναι πολύ εύκολο η πλήρης αξιοποίηση των εγκαταστάσεων του ΑΗΣ, όμως και πάλι μπαίνει το ερώτημα «Ως πότε θα είμαστε αποκομμένοι από μια σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή;;; Μήπως ο κύριος λόγος που δεν έρχεται μια παρόμοια επένδυση είναι η απουσία μια σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής;;;

Στις 28-06-2021 διαβάζουμε: «Αυτοψία στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Πτολεμαΐδας και στο ΒΙΟΠΑ για την επαναλειτουργία της Σιδηροδρομικής γραμμής και της σύνδεσης μέσω Αμυνταίου με τη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε χθες ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς, ύστερα από αίτημα του Δήμου Εορδαίας. Την πεποίθησή του ότι «πολύ σύντομα θα έχουμε θετικές εξελίξεις» εξέφρασε ο Δήμαρχος Εορδαίας, Παναγιώτης Πλακεντάς, και έκανε λόγο για διακαή πόθο των κατοίκων της περιοχής ως προς τη σύνδεση της Σιδηροδρομικής γραμμής, για να προσθέσει ότι αυτό είναι μια μεγάλη αναγκαιότητα, στο πλαίσιο της αξιοποίησης, με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, του χώρου του ΒΙΟΠΑ και της ΑΕΒΑΛ. Σε δηλώσεις του ο κ. Κοτταράς, αφού υπενθύμισε ότι η γραμμή διεκόπη το 2010, τόνισε πως «εμείς ως ΟΣΕ δεσμευόμαστε ότι άμεσα έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία για τη Μελέτη και σύντομα θα έχουμε το χρονοδιάγραμμα της αποκατάστασης της γραμμής ώστε αυτή να επαναλειτουργήσει και να συνδεθεί η Πτολεμαΐδα μέσω Αμυνταίου με τη Θεσσαλονίκη. Σε δεύτερη φάση θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με τη ΔΕΗ για να συνδεθεί και το υπόλοιπο κομμάτι της γραμμής Πτολεμαΐδας-Κοζάνης, ένα έργο που θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2017. Σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα και ένα σαφέστατο χρονοδιάγραμμα των εργασιών που θα γίνουν». Από την πλευρά του ο βουλευτής της ΝΔ Μιχάλης Παπαδόπουλος είπε ότι ξεκινά μια νέα ημέρα για τον σιδηρόδρομο, που διαδραμάτισε και θα διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην περιοχή ύστερα από «πέντε χρόνια απραξίας αφού η προηγούμενη Κυβέρνηση και η Περιφερειακή αρχή άφησαν την εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή στην τύχη της» και εξέφρασε την άποψη ότι η συνεργασία αυτή θα φέρει σύντομα αποτελέσματα. https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/kozani/ptolema-da-kiniseis-gia-tin-epanaleitoyrgia-tis-sidirodromikis-grammis/

Ήδη διανύουμε το τρίτο έτος και όσο είδατε τρένο στην Πτολεμαΐδα (έστω και αυτό του Τρικούπη) άλλο τόσο το είδαμε και εμείς!!!!

Πτολεμαϊδιώτισσα, Πτολεμαϊδιώτη

Όσο παραμένεις καθισμένος στον καναπέ του σπιτιού σου

χωρίς να αγωνίζεσαι άλλο τόσο η Πτολεμαΐδα θα βουλιάζει στην ανεργία και την ύφεση.

ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗ ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΤΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ

ΔΗΜΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ, ΕΧΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙΣ

 

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

pro.pol.ptol.eor.gia.anap1@gmail.com

Κάντε εγγραφή στο Νewsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι με όλες τις νέες καθημερινές ειδήσεις, στα εισερχόμενα σας!

  1. Το amyntaionews.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε αναγνώστες, που το έχουν επιλέξει.Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

You may also like

Σύλληψη 24χρονης ημεδαπής στη Βέροια για 2 περιπτώσεις κλοπών που τελέστηκαν σε περιοχές της Εορδαίας Πτολεμαΐδα

Εξιχνιάσθηκαν 7 περιπτώσεις φθοράς σε σταθμευμένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα που διαπράχθηκαν στην πόλη της Πτολεμαΐδας

Εξιχνιάσθηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Εορδαίας, -7- περιπτώσεις φθοράς σταθμευμένων οχημάτων, ...

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Πτολεμαΐδα

Πρωτοβουλία Πολιτών Πτολεμαΐδας / Εορδαίας για την ανάπτυξη: Nα πέσουν οι μάσκες επιτέλους

Πρωτοβουλία Πολιτών Πτολεμαΐδας / Εορδαίας για την ανάπτυξη: Nα πέσουν οι μάσκες επιτέλους

socia;33

Στις 14-02-2023 ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης, συνοδεύοντας τον Πρωθυπουργό στο εργοτάξιο της σήραγγας της Κλεισούρας και μιλώντας στην παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας ανέφερε, για τα σιδηροδρομικά έργα που άμεσα ενδιαφέρουν την Πτολεμαΐδα / Εορδαία….
«Ένα πραγματικά εμβληματικό έργο που θα ενισχύσει την εξωστρέφεια της περιοχής είναι η Νέα σιδηροδρομική σύνδεση Αεροδρόμιο Καστοριάς – Σύνορα με Αλβανία μέσω Καστοριάς – Ιεροπηγής – Πόγραδετς. Με αυτή τη νέα σύνδεση ενισχύεται η περιφερειακή και διακρατική συνδεσιμότητα των ελληνικών πόλεων μεταξύ τους και με τις γειτονικές χώρες. Η μελέτη σκοπιμότητας για την επιλογή της χάραξης ολοκληρώθηκε τέλος του 2022 και προτείνει τη σύνδεση μέσω Κοζάνης – Σιάτιστας- Καστοριάς» υπογράμμισε.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ο ΟΣΕ θα προχωρήσει εντός του έτους στη συντήρηση της Γραμμής Αμύνταιο – Πτολεμαΐδα με στόχο την επαναλειτουργία της. Μέχρι τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο που αφορά στην κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Πτολεμαΐδας – Κοζάνης λόγω των ορυχείων της ΔΕΗ». https://ypodomes.com/g-karagiannis-nees-theseis-ergasias-kai-enischysi-tis-anaptyxis-me-ta-erga-ypodomon-sti-dytiki-makedonia/

Είχαμε πριν καιρό υπογραμμίσει ότι πιθανόν έχουν γίνει μελέτες για το ποια χάραξη θα έχει τελικώς η Νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Αλβανίας – Καστοριάς – Θεσσαλονίκης, και πως «κάποιοι σκοτεινοί κύκλοι» κρατούν μακριά από την δημοσιότητα. Να που τώρα εμφανιστήκαν τα πρώτα σημάδια.

Ο κ. Καραγιάννης το ανέφερε παρά τα όσα έχουμε γράψει και δεν τόλμησε κανείς να μας απαντήσει.

1). Πόσο το κόστος;;;;
2). Γιατί αυτή η καμπυλότητα της σιδηροδρομικής γραμμής;;;;
3). Γιατί δεν δημοσιοποιείτε και τις άλλες προτάσεις και ειδικά της πρότασης Σωτηρόπουλου που είναι η επίσημη του Δήμου Εορδαίας, ώστε να γίνει η σύγκριση;;;
4). Ποιοι είναι αυτοί που προτείνουν την σύνδεση;;;
Είναι ο ΟΣΕ;;;
Είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών;;;
Είναι το γραφείο που του ανατέθηκε η μελέτη;;;;

Ποιος τελικά προτείνει;;;;
—– Μήπως πίσω από όλο αυτό το σκηνικό κρύβεται μια Διπλωματική Εργασία του Ανοικτού Πανεπιστήμιου, συντρόφου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης;;;;

—– Μάλιστα την εργασία αυτή επέβλεψε καθηγητής που χρόνια πριν είχε κατέλθει υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Βέροιας σε συνδυασμό σημερινού βουλευτή επίσης της Νέας Δημοκρατίας;;;;

—– Στην εργασία αυτή αναφέρεται: «Η χάραξη θα ακολουθεί τη διαδρομή Σ.Σ. Κοζάνη – Αεροδρόμιο – Λεύκαρα – Ίμερα – Πολύφυτο – Βέροια μήκους 60 χλμ περίπου. Το έργο δεν ανήκει στο αναλυτικό δίκτυο των Δ.Δ.Μ., που χρηματοδοτείται από το CEF και πρέπει να ενταχθεί με την αναθεώρηση των Δ.Δ.Μ, καθότι μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. »

—– Μήπως για τον λόγο αυτό κ. Μ. Παπαδόπουλε στις 21-09-2022 σπεύσατε να ανακοινώσετε (ψευδώς βεβαίως – βεβαίως, διότι εμείς άλλη απάντηση πήραμε από την Διεύθυνση της Ε.Ε.) ότι εντάχθηκε στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας;;;;

—– Μήπως τελικά κ. Μ. Παπαδόπουλε ενεργείτε «κατ’ εντολή» ή υποκλέπτοντας από την αναφερόμενη εργασία;;;

—– Στην ίδια επίσης εργασία βλέπουμε τον πιο κάτω πίνακα:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Αμύνταιο – Κοζάνη (υφιστάμενη χάραξη)

Διαδρομή Απόσταση
Χιλ./τρα

Χρόνος
(με την ταχύτερη αμαξ/χία)

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Αμύνταιο 159
Αμύνταιο – Κοζάνη 60
Σύνολο 219 2,15΄
Θεσσαλονίκη – Βέροια – Κοζάνη (προτεινόμενη χάραξη)

Διαδρομή Απόσταση
Χιλ./τρα

Χρόνος
(με την ταχύτερη αμαξ/χία)

Θεσσαλονίκη – Βέροια 60
Βέροια – Κοζάνη 61
Σύνολο 121 1,15΄
Και ο πιο δύσπιστος πλέον καταλαβαίνει ότι η εργασία έχει συγγραφεί με «μεροληπτικό μένος» και υπέρ της Κοζάνης, αφού σκανδαλωδώς έχει εξαφανίσει την Πτολεμαΐδα !!!!!!

—– Τελικά κ.Μ. Παπαδόπουλε ποιοι οι δεσμοί σας με τον συντάκτη της εργασίας θα μας το πείτε;;;; Η μήπως όπως συνήθως κάνετε εδώ και δυο χρόνια που σας υποβάλλουμε ερωτήσεις και σας στέλνουμε έγγραφα δεν τολμάτε να μας απαντήσετε;;;

—– Χθες με πολλά χαμόγελα είδατε τον καρνάβαλο της Κοζάνης, δεν φορούσατε μάσκα. Όμως μάσκα και υποκριτική μας «πουλάτε» καιρό τώρα όταν εμφανίζεστε στην Πτολεμαΐδα, πριν καιρό σας αποκαλέσαμε «ντίλερ της Κοζάνης», σήμερα σας αποκαλούμε και «καταστροφέα της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας» που με τις αποφάσεις σας στερούν την ανάπτυξη από τον τόπο που λέτε πως έλκετε την καταγωγή σας. Όσο και να ρίχνετε στάχτη στα μάτια του πρώην συνεργάτη σας Δήμαρχου Εορδαίας με την σύνδεση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής με την

Θεσσαλονίκη (του λεγόμενου μουτζούρη) και σκόπιμα παραπλανάτε και τον λαό της Εορδαίας, θα είμαστε

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
«ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ»

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Κάντε εγγραφή στο Νewsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι με όλες τις νέες καθημερινές ειδήσεις, στα εισερχόμενα σας!

  1. Το amyntaionews.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε αναγνώστες, που το έχουν επιλέξει.Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

You may also like

Σύλληψη 24χρονης ημεδαπής στη Βέροια για 2 περιπτώσεις κλοπών που τελέστηκαν σε περιοχές της Εορδαίας Πτολεμαΐδα

Εξιχνιάσθηκαν 7 περιπτώσεις φθοράς σε σταθμευμένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα που διαπράχθηκαν στην πόλη της Πτολεμαΐδας

Εξιχνιάσθηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Εορδαίας, -7- περιπτώσεις φθοράς σταθμευμένων οχημάτων, ...

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 %