Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου, 2025, 10:53 μμ
19 °c
Amyntaio
Amyntaio News
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικές-Ειδήσεις
  • Πολιτιστικά
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικές-Ειδήσεις
  • Πολιτιστικά
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Amyntaio News
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Ψάχνεις μεταχειρισμένο; Auto Soumpasis, 7ης Νοεμβρίου Φλώρινα, τηλ. 23850 26074

soumpasis-car-florina

proodos-market-amyntaion

Αρχική » Η ποιότητα ζωής και η ασφάλεια των πολιτών υπέρτερες από τα λογιστικά μεγέθη των δημοσιονομικών περιορισμών της Ε.Ε. και το επιχειρηματικό κέρδος

Η ποιότητα ζωής και η ασφάλεια των πολιτών υπέρτερες από τα λογιστικά μεγέθη των δημοσιονομικών περιορισμών της Ε.Ε. και το επιχειρηματικό κέρδος

Η ποιότητα ζωής και η ασφάλεια των πολιτών υπέρτερες από τα λογιστικά μεγέθη των δημοσιονομικών περιορισμών της Ε.Ε. και το επιχειρηματικό κέρδος

11 Μαρτίου 2025
in Πολιτική1
12
0

           Social Cafe Bar στο Αμύνταιο
socia;33

Share on FacebookShare on XShare on

Η Χριστιανική Δημοκρατία σε συνέχεια των μαζικών συλλαλητηρίων με αφορμή την 2η επέτειο του εγκλήματος των Τεμπών, τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις και την ανακοίνωση του πορίσματος του νεοσύστατου ΕΟΔΑΣΑΑΜ, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση.
1.Στις 28 Φεβρουαρίου έγινε μία από τις μεγαλύτερες λαϊκές κινητοποιήσεις στην Ελλάδα στη μνήμη των 57 θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών και κεντρικό αίτημα να λάμψει η αλήθεια για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε και να αποδοθούν οι ευθύνες σε όλους όσους εμπλέκονται χωρίς εξαίρεση. Το πρωτοφανές μέγεθος και ο παλμός των κινητοποιήσεων, οι οποίες συνεχίζονται, δείχνει ότι η ελληνική κοινωνία προσπερνά τη λογική της αδιαφορίας για τα κοινά την οποία επιχειρεί να επιβάλει το καθεστώς του οικονομικού νεοφιλελευθερισμού, το οποίο βασίζει τη διαιώνισή του σε μία κοινωνία ατομοκρατούμενη όπου η αδιαφορία για τον πλησίον και η απάθεια για τα κακώς κείμενα θα είναι καθεστώς. Καταδικάζουμε την αστυνομική καταστολή που μας καταγγέλθηκε ως συχνά απρόκλητη, αλλά και τη βία από ομάδες ελαχίστων, που είναι υποπροϊόν της ατομοκρατούμενης κοινωνίας, όταν δεν είναι υποκινούμενη.
2.Το πόρισμα του νεοσύστατου Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών & Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων & Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) που δόθηκε την παραμονή των κινητοποιήσεων στη δημοσιότητα, παρά το γεγονός ότι δεν δίνει απαντήσεις σε όλες τις πτυχές της υπόθεσης, επιβεβαιώνει το αβάσιμο της αρχικής εκδοχής που βιαστικά προβλήθηκε ως επίσημη, για την αιτία της μεγάλης πυρόσφαιρας που προκλήθηκε από τη σύγκρουση. Δέχεται επίσης ότι με ευθύνη των Αρχών τίποτε δεν έγινε σωστά στη συνέχεια, παραβιάστηκε σωρεία πρωτοκόλλων τα οποία ακόμα και από τις αστυνομικές ταινίες και σειρές είναι γνωστά και χάθηκαν πολύτιμα στοιχεία για τη διαλεύκανση των συνθηκών του δυστυχήματος..
3.Επίσης όπως έχουμε από την αρχή επισημάνει στις ανακοινώσεις μας, το πόρισμα συνδέει το δυστύχημα και με «υποκείμενους παράγοντες» (ενότητα 1.2.2. –«Underlying factors» στην αγγλική γλώσσα του αναρτηθέντος). Στην παράγραφο 12 τονίζεται –σε δική μας μετάφραση από το αγγλικό κείμενο- ότι «Ο ελληνικός σιδηροδρομικός τομέας υπέφερε πολύ από τις οικονομικές κρίσεις που ξεκίνησαν στα τέλη του 2009 και κορυφώθηκαν το 2010. Αυτό οδήγησε σε κακή συντήρηση και όλο και περισσότερη υποβάθμιση των υποδομών και σε διαρθρωτικές ελλείψεις προσωπικού το οποίο να συνεχίζει να παρέχει τις συνήθεις υπηρεσίες. Το σιδηροδρομικό σύστημα δεν είχε ανακάμψει από αυτή την κατάσταση στις αρχές του 2023». Με άλλα λόγια, ότι η σιδηροδρομική συγκοινωνία δεν μπορούσε να λειτουργήσει ομαλά λόγω των ελλείψεων σε προσωπικό, της ελλιπούς κατάρτισης του υπάρχοντος και της απαξίωσης των υποδομών λόγω κακής συντήρησης.
4.Η διαπίστωση αυτή έχει μεγάλη σημασία, επειδή ίσως για πρώτη φορά σε καταγράφεται σε έγγραφο κρατικού φορέα ότι η πολιτική της δημοσιονομικής λιτότητας που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στην πιο σκληρή της εκδοχή, τα Μνημόνια, απαξιώνει συστηματικά τις κοινωφελείς υπηρεσίες. Με αποτέλεσμα, όχι μόνο την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ποιότητας ζωής των πολιτών, αλλά και αυξημένους κινδύνους για την υγεία και τη ζωή τους. Προκαλώντας, ειδικά στον ΟΣΕ, ελλείψεις τόσο τρομακτικές που έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας.
5.Στην πραγματικότητα, το πλαίσιο αυτής της πολιτικής ίσχυε εξαρχής με την εισαγωγή του Ευρώ από το 2002, στη βάση του «Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης», εφαρμοστικής συμφωνίας της συνθήκης του Μάαστριχτ. Βάσει της οποίας, οι χώρες-μέλη της Ευρωζώνης υπόκεινται σε όμοιους δημοσιονομικούς περιορισμούς με βασικότερο το ελάχιστο έλλειμμα του 2,5% στον προϋπολογισμό τους, ο οποίος ελέγχεται από την «Κομισιόν». Η διαφορά με τις μνημονιακές υποχρεώσεις είναι, ότι για τις επόμενες δεκαετίες, η Ελλάδα έχει την υποχρέωση για τις δεκαετίες που έρχονται, να έχει αντίστοιχου μεγέθους πρωτογενές πλεόνασμα προκειμένου να ξεχρεώσει το επαχθές και απεχθές χρέος που δανειστές και πολιτικό σύστημα φόρτωσαν στον ελληνικό λαό. Στόχος που είναι αμφίβολο αν μπορεί μια οικονομία να αντέξει, σύμφωνα με την αξιολόγηση της ίδιας της Ε.Ε. τον Μάιο του 2022.
6.Ο σιδηρόδρομος υποχρηματοδοτείται συνεχώς από το 2005, στα πλαίσια των σπασμωδικών και αποτυχημένων προσπαθειών των κυβερνήσεων Κώστα Καραμανλή (2004-2009) να ανταποκριθούν στους δημοσιονομικούς περιορισμούς της Ε.Ε. βάσει του Συμφώνου Σταθερότητας. Το ίδιο διάστημα, επί υπουργίας Κωστή Χατζηδάκη (2007-2009), έμπειρο και ειδικευμένο προσωπικό (μηχανοδηγοί, συνοδοί, σταθμάρχες, κλειδούχοι, τεχνίτες μηχανοστασίων) που ρύθμιζε την κυκλοφορία και συντηρούσε το τροχαίο υλικό μετατάχθηκε σε άσχετους τομείς (νοσοκομεία, αρχαιότητες). Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο λιγόστεψε το προσωπικό, αλλά υποβαθμίστηκε το επίπεδό του, αφού προέκυψε χάσμα γενεών σε σχέση με τη μετάδοση της τεχνογνωσίας. Ούτε άλλωστε τα ελλείμματα μειώθηκαν, αφού οι μεταταχθέντες συνέχισαν να μισθοδοτούνται από άλλους φορείς του Δημοσίου.
7.Η νεοφιλελεύθερη λογική που βάζει τα λογιστικά μεγέθη πάνω από την ποιότητα ζωής, τόσο σε επίπεδο οικονομικής πολιτικής, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης, οδήγησε το σιδηρόδρομο στο σημείο να λειτουργεί κάτω από τα ελάχιστα αποδεκτά επίπεδα ασφαλείας. Η κακοδιαχείριση και οι προτεραιότητες του πελατειακού κράτους έκαναν τα υπόλοιπα.
8.Eιδικά η παρούσα κυβέρνηση, ως και ανοιχτά και «ιδεολογικά» νεοφιλελεύθερη, άφησε το σιδηρόδρομο να ρημάζει: από το 2019, το κέντρο ελέγχου τηλεδιοίκησης της Λάρισας σταμάτησε να λειτουργεί λόγω προβλήματος στα καλώδια και δεν επιδιορθώθηκε ποτέ. Με βάση τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και τις ενέργειες του νέου Υπουργού, καταργήθηκε και το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Αθήνα. Με δεδομένο ότι επί και η φωτοσήμανση δεν ολοκληρώθηκε στην περιοχή (ολοκλήρωση σύμβασης 717, στην οποία αναφέρεται το πόρισμα) και την ακαταλληλότητα του σταθμάρχη, η σύγκρουση ήταν προδιαγεγραμμένη και το παράδοξο ίσως είναι ότι το κακό αυτό έγινε μόνο μία φορά.
9.Η ιδιωτικοποίηση που εφαρμόστηκε και στον ελληνικό σιδηρόδρομο στον τομέα των μεταφορών, έρχεται σε αντίθεση με την ίδια την έννοια της κοινωφελούς υπηρεσίας, η οποία έχει λόγο ύπαρξης και πρώτη προτεραιότητα την εξασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών και όχι το κέρδος γιατί αποτελεί βασικό ανθρώπινο δικαίωμα και όχι απλή επιλογή εκ μέρους πελατών. Η πολιτική της εκχώρησης των κοινωφελών υπηρεσιών σε ιδιώτες επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε όλα τα κράτη-μέλη με το πρόσχημα της κάλυψης των ελλειμμάτων και προς δόξα του «θεσφάτου» του ελεύθερου ανταγωνισμού.
10.Η απαξίωση των κοινωφελών υπηρεσιών δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα. Στην Ιταλία, με την ίδια λογική και στη βάση της ίδιας πολιτικής που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι δημόσιοι αυτοκινητόδρομοι εκχωρήθηκαν σε ιδιώτες οι οποίοι μεγιστοποίησαν το κέρδος από τα διόδια και ελαχιστοποίησαν το κόστος συντήρησης, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει η οδογέφυρα Μοράντι κοντά στη Γένοβα το 2018 με 43 νεκρούς. Παρά το γεγονός ότι και στην περίπτωση εκείνη, ο κίνδυνος είχε γίνει αντιληπτός από το 2010.
11.Είναι προφανές ότι η πλήρης διαλεύκανση των συνθηκών με τις οποίες έγινε η σύγκρουση των αμαξοστοιχιών στα Τέμπη και η απόδοση ευθυνών σε όσους ανεξαιρέτως ενέχονται, είναι προτεραιότητα για τα εκατομμύρια λαού που διαδήλωσαν στις 28 Φεβρουαρίου τιμώντας τη μνήμη των νεκρών.
12.Ταυτόχρονα, πρέπει αυτή η υπέρβαση της απάθειας και αδιαφορίας για τα κοινά που αναδείχθηκε, να οδηγήσει στην αξίωση και για την ανατροπή των πολιτικών επίλογών και των παθογενειών, που ως «υποκείμενοι παράγοντες» κατά τη διατύπωση του πορίσματος, οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα, για να μη θρηνήσουμε θύματα ξανά. Η υποστελέχωση και απαξίωση των κοινωφελών υπηρεσιών και του κοινωνικού κράτους συνδέονται και με τον πνιγμό του 36χρονου Αντώνη Καριώτη στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023, η οποία θα είχε αποτραπεί εάν δεν είχε υποστελεχωθεί το Λιμενικό Σώμα και ήταν παρών λιμενικός σε κάθε απόπλου πλοίου της γραμμής. Όπως και με την πρόσφατη δολοφονία νοσηλευομένης στο ψυχιατρικό κατάστημα στο Δαφνί που ανέδειξε την υποστελέχωση των νοσοκομείων της χώρας.
13.Από τη στιγμή που τίθεται θέμα εξαίρεσης των αμυντικών δαπανών από τους δημοσιονομικούς περιορισμούς του «Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης», σημαίνει ότι μπορεί και πρέπει να τεθεί και θέμα εξαίρεσης από κάθε δημοσιονομικό περιορισμό των δαπανών που αφορούν στην εξασφάλιση της ζωής, της ασφάλειας και των στοιχειωδών αναγκών για τη διαβίωση των πολιτών, στις οποίες περιλαμβάνεται η χρηματοδότηση του σιδηροδρομικού δικτύου. Σαν ένα πρώτο στάδιο για την ολοσχερή κατάργησή του “Συμφώνου” , η οποία είναι επιβεβλημένη.
14.Επίσης, πρέπει να διεκδικήσουμε μια πολιτική όχι μόνο αναβάθμισης, αλλά και επέκτασης του σιδηροδρόμου. Να επανέλθουν στον έλεγχο του Δημοσίου οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Σήμερα το δίκτυο είναι μικρότερο από αυτό του 19ου αιώνα. Εκτός από την αυτονόητη ασφάλεια της υπάρχουσας συγκοινωνίας, πρέπει να αποκατασταθούν οι σιδηροδρομικές γραμμές που καταργήθηκαν και να σχεδιαστούν νέες για την κάλυψη όλων των περιφερειών της χώρας. Η ύπαρξη ενός εκτεταμένου πλήρους κι ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου είναι δείγμα πολιτισμού και προϋπόθεση για τη ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας, όπως βλέπουμε σε όλες τις προηγμένες χώρες!
Αθήνα 10 Μαρτίου 2025

Διαβάστεακόμη !!

Πέτη Πέρκα: «Η συγκάλυψη για το έγκλημα των Τεμπών θα ακολουθεί τον Πρωθυπουργό και τους Βουλευτές της ΝΔ για όλη τους τη ζωή»

Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

26 Αυγούστου 2025
Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

26 Αυγούστου 2025
ΑΡ.ΣΥ.: Να ανακληθούν οι απολύσεις στα «Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας»

Για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της Metlen Εnergy & Metals (Όμιλος Μυτιληναίου) ενάντια στην υγεία και τη ζωή των κατοίκων της Αχλάδας της ΠΕ Φλώρινας

4 Αυγούστου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ - Κυκλοφορούσε και με Ferrari

ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ – Κυκλοφορούσε και με Ferrari

3 Αυγούστου 2025

Κάντε εγγραφή στο Νewsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι με όλες τις νέες καθημερινές ειδήσεις, στα εισερχόμενα σας!

  1. Το amyntaionews.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε αναγνώστες, που το έχουν επιλέξει.Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.

Αν θες να συνεχίσεις να βλέπεις τα νέα άρθρα, από το amyntaionews.gr μπορείς να επισκεφτείς τη σελίδα μας στο Meta - Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=61564656630469
και να κάνεις απλά 2 κλικ:
1. Επιλέγεις: Ακολουθείτε
2. Διαλέγεις: Να εμφανίζονται πρώτα

Προηγούμενη ανάρτηση

Β΄ Κατανυκτικό Εσπερινό στην Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

Επόμενη Ανάρτηση

Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας Αθανάσιου Τάσκα με εκπροσώπους του Δ.Σ. του συλλόγου Καρκινοπαθών Αμυνταίου και Περιχώρων

Σχετικά δημοσιεύματα

Πέτη Πέρκα: «Η συγκάλυψη για το έγκλημα των Τεμπών θα ακολουθεί τον Πρωθυπουργό και τους Βουλευτές της ΝΔ για όλη τους τη ζωή»

Δήλωση της Βουλεύτριας Νέας Αριστεράς Φλώρινας Π. Πέρκα για την αναστολή λειτουργίας Σχολείων

26 Αυγούστου 2025
Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

Στο Αμύνταιο Φλώρινας κάνει στάση το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή

26 Αυγούστου 2025
ΑΡ.ΣΥ.: Να ανακληθούν οι απολύσεις στα «Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας»

Για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της Metlen Εnergy & Metals (Όμιλος Μυτιληναίου) ενάντια στην υγεία και τη ζωή των κατοίκων της Αχλάδας της ΠΕ Φλώρινας

4 Αυγούστου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ - Κυκλοφορούσε και με Ferrari

ΟΠΕΚΕΠΕ: Σε «γαλάζια» συντονίστρια απο την Κοζάνη το 1,4 εκατ. ευρώ – Κυκλοφορούσε και με Ferrari

3 Αυγούστου 2025
Σταύρος Παπασωτηρίου: «Νέα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για την τουριστική ανάπτυξη της Φλώρινας»

Σταύρος Παπασωτηρίου: «Νέα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για την τουριστική ανάπτυξη της Φλώρινας»

31 Ιουλίου 2025
Σταύρος Παπασωτηρίου: «Αιτήματα για καινούργια οχήματα και εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας του νομού Φλώρινας»

Σταύρος Παπασωτηρίου: «Αιτήματα για καινούργια οχήματα και εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας του νομού Φλώρινας»

25 Ιουλίου 2025
Επίσκεψη του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρ. Κέλλα στη Π.Ε. Φλώρινας

Επίσκεψη του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρ. Κέλλα στη Π.Ε. Φλώρινας

16 Ιουλίου 2025
Πραγματοποιήθηκε το 51ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του Οδηγητή στη Φλώρινα

Πραγματοποιήθηκε το 51ο Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του Οδηγητή στη Φλώρινα

22 Ιουνίου 2025
Καταγγελία καταστολής ειρηνικής διαμαρτυρίας της Νεολαίας ΝΙΚΗΣ

Η αλυτρωτική προπαγάνδα και η εθνική υπονόμευση δεν είναι “πολιτισμός”

12 Ιουνίου 2025
Ανακοίνωση ΤΕ Φλώρινας του ΚΚΕ

Σχόλιο της ΤΕ Φλώρινας με αφορμή την παρεμπόδιση πολιτιστικών εκδηλώσεων των Συλλόγων στην περιοχή μας

10 Ιουνίου 2025
Επόμενη Ανάρτηση
Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας Αθανάσιου Τάσκα με εκπροσώπους του Δ.Σ. του συλλόγου Καρκινοπαθών Αμυνταίου και Περιχώρων

Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας Αθανάσιου Τάσκα με εκπροσώπους του Δ.Σ. του συλλόγου Καρκινοπαθών Αμυνταίου και Περιχώρων

Ενημερωτική Παρουσίαση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης για τον Καρκίνο του Παχέος Εντέρου

Ενημερωτική Παρουσίαση για το "Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης για τον Καρκίνο του Παχέος Εντέρου"

Αφήστε σχόλιο, για αυτό το post!

Επικοινωνια Αμύνταιο News

Ο δικός σας τρόπος με την ενέργεια

https://www.dei.gr/el/mydei/

Η εταιρεία ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟΜΕΤΟΧΙΚΗ AE ΟΤΑ είναι κοντά σας για να σας προσφέρει φυσικό ανθρακούχο μεταλλικό νερό

KOSMHMATA-Sofia-Lovatsi
Thenews-of-ptolemaida

Πατήστε και ακουστέ τώρα

viva-radio-ptolemaida
Κάντε κλικ επάνω στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε το "ΝΕΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ". Οι τιμές ισχύουν (από 25/8/2025 μέχρι 6/9/2025) proodos-mark2 width=

Βρείτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει και διαβάστε!!

  • Lifestyle (115)
  • rapid-tests (2)
  • Αγγελίες-Εργασίας (6)
  • Αθλητικά (463)
  • Αμύνταιο (450)
  • Απόψεις (3)
  • αρθρογραφία (297)
  • Αυτοδιοικητικές-εκλογές-2023 (81)
  • Γρεβενά (75)
  • Δήμος-Φλώρινας (62)
  • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου (40)
  • Εκδηλώσεις (28)
  • Επικαιρότητα (546)
  • Επιστήμη-Τεχνολογία-Υπολογιστές (1)
  • Καιρός (39)
  • Καστοριά (139)
  • Κοζάνη (186)
  • Κοινωνία (3.083)
  • κορονοϊός (3)
  • Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας (17)
  • Πολιτική1 (222)
  • Πολιτιστικά (13)
  • Πρέσπες (23)
  • Πτολεμαΐδα (304)
  • Πωλήσεις (2)
  • Ρεπορτάζ (101)
  • Συνταγές (54)
  • Τελευταίες ειδήσεις (186)
  • Τελευταίες ειδήσεις Ελλάδα (24)
  • Τοπικές-Ειδήσεις (184)
  • Υγεία (36)
  • Φλώρινα (540)

Ο καιρός στο Αμύνταιο

Amyntaio, Greece
Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου, 2025
Clear
19 ° c
49%
3.6mh
29 c 12 c
Δε
28 c 13 c
Τρ

Τα ποιο διαβασμένα

  • Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό οδηγού στη Χλόη Καστοριάς

    Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό οδηγού στη Χλόη Καστοριάς

    10 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 3
  • Θεωρούμε απαράδεκτο ο Δήμος Εορδαίας να κάνει εκδηλώσεις ανήμερα του πανηγυριού μας

    10 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 3
  • Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την αντικατάσταση τους

    9 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 2
  • Επίσκεψη Κυβερνητικού Κλιμακίου στο Αμύνταιο και την Φλώρινα

    9 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 4 Tweet 2
  • Μη αύξηση δημοτικών τελών στο Δήμο Αμυνταίου και τελών ύδρευσης για 2η συνεχόμενη χρονιά

    13 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 5 Tweet 3
  • Πανήγυρις Ιερού Ναού Γενεσίου της Θεοτόκου Λεπτοκαρυάς Φλώρινας

    8 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 3 Tweet 2
  • Κατασχέθηκαν 14 δενδρύλλια κάνναβης στην Κοζάνη, ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και σπόροι κάνναβης

    8 Κοινοποίηση,
    Κοινοποίηση 3 Tweet 2

Ιστορικό

Διάβασε τώρα όλα τα τελευταία νέα.

Lifestyle

Σήμερα Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου, τι προβλέπει το ζώδιο και ο ωροσκόπος σου

7 Σεπτεμβρίου 2025
Επικαιρότητα

Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την αντικατάσταση τους

7 Σεπτεμβρίου 2025
Καστοριά

Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό οδηγού στη Χλόη Καστοριάς

6 Σεπτεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα

Θεωρούμε απαράδεκτο ο Δήμος Εορδαίας να κάνει εκδηλώσεις ανήμερα του πανηγυριού μας

6 Σεπτεμβρίου 2025
Επικαιρότητα

Κατασχέθηκαν 14 δενδρύλλια κάνναβης στην Κοζάνη, ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και σπόροι κάνναβης

6 Σεπτεμβρίου 2025
Επικαιρότητα

Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων ενάντια στην καύση απορριμμάτων

6 Σεπτεμβρίου 2025
Προηγούμενο Επόμενο
  • Επικοινωνήστε μαζί μας, Contact us
  • Πολιτική απορρήτου
  • Όροι και Προϋποθέσεις

Copyright © 2025 - All rights reservedby Designed by Gregory developers .

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης

Για να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή τα μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συναίνεσης ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες.

Functional Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστική
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Εμπορία
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την παρακολούθηση του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς μάρκετινγκ.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • αρθρογραφία
  • Συνταγές
  • Αθλητικά
  • Αμύνταιο
    • Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου
  • Φλώρινα
    • Δήμος-Φλώρινας
  • Αγγελίες-Εργασίας
    • Πωλήσεις
  • Τοπικές-Ειδήσεις
  • Πολιτιστικά

Copyright © 2025 - All rights reservedby Designed by Gregory developers .

Αρχική » Η ποιότητα ζωής και η ασφάλεια των πολιτών υπέρτερες από τα λογιστικά μεγέθη των δημοσιονομικών περιορισμών της Ε.Ε. και το επιχειρηματικό κέρδος