Οπτικά Κάτανα, σε Πτολεμαΐδα και Κοζάνη

---------------------

AUTO SOUMPASIS αυτοκινητα

------------------

Προοδοσ μαρκετ τιμες σοκ Αμυνταιο

Επικαιρότητα

Γιάννης Στρατάκης: Πληγή τα Κινδυνολογικά Δελτία Καιρού για τον Χειμερινό Τουρισμό της Δυτ. Μακεδονίας

Το Σάββατο 22-1-22 ξημέρωσε μία καταπληκτική χειμωνιάτικη ημέρα για τη Δυτ. Μακεδονία, ιδανική για χειμερινό τουρισμό, ίδιος καλός καιρός και την Κυριακή!
Έλα όμως που Τηλεόραση και Ηλεκτρονικός Τύπος συναγωνίζονται σε πολεμικού τύπου κινδυνολογικά μετεωρολογικά δελτία εδώ και μία βδομάδα, για επερχόμενες ακραίες καιρικές συνθήκες !
Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η εξαίρεση, όπου ο ένας ανταγωνίζεται τον άλλον πως θα παρουσιάσει με δόσεις υπερβολής για κάποιους πόντους τηλεθέασης ή επισκεψιμότητας, που εξασφαλίζεται με δραματικές παρουσιάσεις, επερχόμενων καιρικών φαινομένων. Πάντα το ακραίο, το δραματικό προσελκύει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που οι περιοχές μας κερδίζουν κάποια λεπτά δημοσιότητας όταν πέσουν οι πρώτες νιφάδες χιονιού κυρίως μόνο, και όχι για τα προβλήματά τους.΄Όχι πως μία πρόβλεψη επικίνδυνων καιρικών φαινομένων δεν προστατεύει μία περιοχή και τους κατοίκους της.Άλλο όμως αυτό και άλλο η αόριστη γενικευμένη κινδυνολογία.
Έτσι ένα Σαββατοκύριακο ιδανικό για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις της Δυτ. Μακεδονίας και τα Χιονοδρομικά της Κέντρα κύλησε με ακυρώσεις κρατήσεων και μειωμένη επισκεψιμότητα εξ αιτίας αυτής της αρνητικής δημοσιότητας και της κινδυνολογίας!
Δεν θεωρούμε πως αυτό το φαινόμενο είναι μία συνειδητή επιλογή των ΜΜΕ, αλλά ότι τα ίδια μάλλον δεν αντιλαμβάνονται τις παράπλευρες αυτές επιπτώσεις για όλους τους χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς.
Για την αντιμετώπιση του διαχρονικού αυτού πράγματι προβλήματος είναι καιρός να καθιερωθούν από τα Μέσα Ενημέρωσης ειδικά Δελτία Καιρου Τουριστικών προορισμών για τα Σαββατοκύριακα, αφού βελτιώσουν την εξειδίκευση των Δελτίων Καιρού κατα περιοχή( π.χ τι σημαίνει ο όρος Δ.Ελλάδα; ποιές περιοχές περιλαμβάνει; κ.α.)
Και επειδή οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες στην περιοχή προσέλκυσαν και πάλι την δημοσιότητα ,είναι ευκαιρία αυτοί που με όμορφες πράγματι ανταποκρίσεις προβάλλουν τον τόπο μας, να προβάλλουν και τις αρνητικές επιπτώσεις που προκαλούν οι αρνητικές υπερβολές που καλλιεργούνται απο τα κεντρικά ΜΜΕ.
Τέλος αναγκαία είναι η κινητοποίηση της Περιφέρειας, των Δήμων, των Φορέων εκπροσώπησης των τουριστικών επιχειρήσεων,ακόμη και των Βουλευτών, κ.α. εμπλεκόμενων για την προστασία του Τουριστικού Προϊόντος της Δυτ. Μακεδονίας.
Γιαννης Στρατάκης
π. Νομάρχης Φλώρινας -Περ. Σύμβουλος (Συνδ. ΕΛΠΙΔΑ)

Οι καλύτερες τιμές της αγοράς και για τον Νομό Φλώρινας

amyntaio-google

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button