Τελευταίες ειδήσεις

Κρήτη: Με εγκεφαλική αιμορραγία η 44χρονη που είχε εμβολιαστεί με AstraZeneca

Η γυναίκα παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία και εξετάζεται αν πρόκειται για επιπλοκές του εμβολίου της AstraZeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία σημαίνοντας «συναγερμό» στο ιατρικό προσωπικό του ΠΑΓΝΗ.

Η 44χρονη είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όταν εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Παρακολουθείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό ενώ τα συμπτώματα που έχει εμφανίσει εξετάζονται για το αν πρόκειται για επιπλοκές του εμβολίου της AstraZeneca.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε συμπτώματα του συνδρόμου VITT τα οποία στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ως πιθανές επιπλοκές από το εμβόλιο της AstraZeneca.

Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση της Ελληνικής αιματολογικής εταιρίας με τίτλο «Διαγνωστική και Θεραπευτική Προσέγγιση των Ασθενών με Σύνδρομο VITT» που αναφέρει μεταξύ άλλων πως «το σύνδρομο VITT είναι μια πολύ σπάνια αλλά σοβαρή επιπλοκή, που έχει συσχετισθεί με τα εμβόλια της AstraZeneca και της Johnson & Johnson και συνδυάζει θρομβοπενία και θρομβώσεις σε ασυνήθεις θέσεις, συχνότερα στους φλεβώδεις κόλπους του εγκεφάλου και στα σπλαγχνικά αγγεία. Η συχνότητα αναφέρεται σε 1έως 8 περιπτώσεις ανά 1.000.000 δόσεων.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα διαθέσιμα δεδομένα, η επιπλοκή παρουσιάζεται κατά κανόνα σε γυναίκες ηλικίας μικρότερης των 50 ετών. Ο χρόνος εμφάνισης του συνδρόμου κυμαίνεται από 4 έως 28 ημέρες μετά τον εμβολιασμό».
dikaiologitika.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button